Translate

četvrtak, 3. listopada 2013.

KUĆE U KAMENU NA VJEŠALICI

Pin It
Pretpostavljam da je svima jasno o čemu se radi.


Tko god da je pomislio na oblutke, bio je u pravu.


Tko je pomislio na naplavine bio je isto toliko u pravu kao i oni koji su pomislili na oblutke.


Ali samo oni koji su pomislili na oblutke i naplavine bili su 100% u pravu.


A na kraju krajeva, da li je uopće bitno tko je u pravu, ako nitko nije u krivu? Da li je onaj tko je u pravu manje u pravu od onoga tko je 100% u pravu? Ja moram priznati da ne znam.


4 komentari:

Nataša kaže...

Iskreno, nisam ništa pomislila, a zašto-ne znam. Ali ove kućice od kamena mi se nadovezuju na prethodni post, gde Meša Selimović opisuje svoj zavičaj. Možda nema veze jedno sa drugim, možda ima-ne znam, u svakom slučaju je jako lepo.

ElenaTerenzi kaže...

Che belle queste casette! Sei bravissima!

Goge kaže...

Mislim da si ti uvijek u pravu i to 100%. A ja mislim ono što ti misliš. Znači da sam i ja uvijek u pravu? Super. I super su ti oblokamene kućice

Anonimno kaže...

this is my idea ...

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...