Translate

subota, 8. lipnja 2013.

MAKEOVER KUTIJE KOJU NIJE TREBALO DIRATI

Pin It


Pretpostavljam da će se mnoge od vas složiti sa mnom da ovu kutiju nije trebalo dirati. A kad ju se već diralo, trebalo joj je barem  unutrašnjost sačuvati.

Nažalost, uzalud vam trud svirači. Kako vaše, tako ni moje sugestije važne bile nisu.

Kutija za sapune kakvu do sad nikad nisam vidjela. Nisam znala  ni da postoji, a kamoli da ju je proizvela Jugoslavija.




Njezina je unutrašnjost toliko lijepa da sam ju ( na svoju štetu ) ipak odlučila podijeliti s vama jer  koliko god se trudila i koliko god tehnika primjenjivala, nemoguće je nadmašiti nešto što je izvorno i lijepo samo po sebi. 
Možete li zamisliti ako su sapuni bili složeni u ovakvu kutiju, kako su tek oni izgledali, kako su bili zamotani i kako su mirisali? Zna li itko uopće?
No, što je-tu je, povratka više nema, ostale su samo uspomene i obnovljena shabby kutija ...




8 komentari:

Marinica kaže...

Meni je baš lijepa! Bila je i prije lijepa, ali i sada je također!

Vesna Maric kaže...

Meni je ljepša ovako bijela, ali nadam se da je ovaj dio u unutrašnjosti ostao u originalu... natpis je baš vintage.

By Neymes kaže...

OI AMIGA,HOJE NOSSAS INSPIRAÇÕES,ESTAR PARECIDAS(SORRIR)BEIJO.VALÉRIA.

Lolila kaže...

posebna je! da sam je imala i pofarbala, dečko bi me ubio :D on je oštro protiv svake intervencije u stare komade, osobito ako imaju priču. ali i ja bih postupila kao i ti i sredila je po svom guštu :)

Nataša kaže...

Da nije-nije, ali sad... Uostalom i Jugoslavija je doživela nekoliko makeovera, pa za kutiju i nije toliko strašno.

Anonimno kaže...

Kutija je dobila potrebno osvježenje, ali vintage natpis joj daje ono nešto.

Nely kaže...

Lijepa mi je kutija,jako,jako,ovaj vintage natpis iznutra me oduševio:)

nail crazy kaže...

nadam se da je unutrašnja strana poklopca ostala ovakva kakva je ;)

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...