Translate

utorak, 28. svibnja 2013.

BRODOVLJE MOJE DRAGO!

Pin It


Vrijeme leti kao ludo! I što je najbolje, doslovno je ludo. Čini li se i vama tako? Svo moje zazivanje i dodvoravanje proljeću ne uspijeva. Teško mi je shvatiti da je to tako i da će ono doći upravo tada kad mu se bude htjelo. O ljetu još neću ni zinuti.

A dok čekam ljepše vrijeme, dane i dalje gubim igrajući se naplavinama. I znate što je najbolje od svega? To što kad god pomislim da je to sve, da više ne znam što bih s njima, iznebuha se rodi nova ideja kojoj jednostavno ne mogu odoliti.


Usput se želim zahvaliti Sonaj i Radi Sanjanki na dodijeljenim mi nagradama. Dakle cure, hvala vam!
A hvala i svima vama koji svraćate.
Stoga, kissy-kissy :)

12 komentari:

Lucija Rilov kaže...

Ovo su drva (naplavine) premium kvalitete i zato cijenim tvoj rad. Bravo T.!

Gina-Teta kaže...

Ιt's so beautifull! Have a nice afternoon!

ana@carpe_diem kaže...

ti si jači brodovlasnik od Onasisa!

Anonimno kaže...

Vredna, kreativna kakva jesi nagradicu si zasluzila. Nikog ne znam ko ima hobi sa naplavinama, sem tebe, pa si stoga jedinstvena.Meni se to jako dopada a i vrlo je korisno. Veliki pozdrav.

By Neymes kaže...

OLÁ, EU AMAR SEUS PROJETOS.BEIJOS.

Mimi kaže...

Prelepo...

Marinica kaže...

Baš pravi ljetni motiv! Divno izgleda :)

makart kaže...

Divno, u tvom stilu prepoznatljivo drugacije od drugih.I nemoj da stajes nek se nove ideje samo radjaju.

nail crazy kaže...

ma ti si meni zakon <3

Tina kaže...

Pa to je čista špica! Krasno!

Φανή kaže...

I' m in love with your boats!
I' m in love with the tiny flag!!

Tina kaže...

fantastično

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...