Translate

srijeda, 12. prosinca 2012.

SNJEŽNI NAPAD JATA SNJEGOVIĆA

Pin It

Dok svugdje uokolo snjeg pada i pada, a samo kod nas ne, tada ćete me, ako kažem da smo zbog toga tužni,  razumijeti ( nadam se ). Da patimo od njegovog kroničnog nedostatka, može se vrlo lako zaključiti s obzirom na snježnu tematiku ovog bloga u posljednje vrijeme.

No, ako Vam ipak sluuuuuučajno nije snjega preko glave, sa svojim mališanima ( i onima koji se tako osjećaju ), u toplini svoga doma možete napraviti, kako bi rekao Juraj, jato snjegovića, ovaj nakupinu...ili skupinu?

Sve što Vam treba su kuglice stiropora, čačkalice, čarape, filc i boje.


Donji i gornji dio kuglice skalpelom "izravnate". Isto učinite i s drugom, manjom kuglicom ali samo na jednom kraju.


"Izravnate" dijelove međusobno zalijepite.


I sve ponovite još barem 365.442.145 puta, kombinirajući različite veličine kuglica.


Za nos upotrijebite čačkalice.



Kapice skrojite od čarapa, šalove od filca, a kistom ili flomasterom iscrtajte oči, usta i dugmete i gotovim jatom snjegovića ukrasite dom... mi smo prozor.








19 komentari:

Suzana kaže...

Jaako dobro i predivno izgledaju. Bolje da ne gledam kroz prozor. Napravim si ovakvih divota i uživam...hoću,hiću :)

Sara kaže...

Preslatki su! :D

Reyes ♥El telar de mi abuela♥ kaže...

Están preciosos!!!!

VolimBoje kaže...

preslatki su!!!

Roula Tofea kaže...

Sooo sweet!!!:))

Sonaj kaže...

Prvo...sretno dobitnici na slatkoj nagradi...
Drugo..."ubijaš" me idejama, daaaj, ne mogu sve stići , a tako su mi slaaatki:))))Posebno su mi slatke njihove okice i kapice.Ideja za kapice ti je prva liga:)Samo što bi moji snjegovići sigurno imali rupu na kapi..ha,ha,ha.

Jelena MS kaže...

Kod nas snega ima za celu cetu sneska Belica:))Ovi tvoji su odlicni i dobra zamena za sve one koji zive u toplijim krajevima:)

sashkonela kaže...

Kakav napad! Pravi praznicni :)

Ljubinka kaže...

Slatki mali,veseli,napadaci:)))

Miki kaže...

Woow,preslatki su.Ja sam kao malo dete,uvek se radujem pravljenju snjegovica.Sinoc smo pravili jednog sneska,napolju.

Angie kaže...

Premoćni su!!! Iako smo zatrpani snijegom ovakve snježne ideje uvijek dobro dođu....

Tina kaže...

ideja ti je odlična. ima ih i ja na nesto drugačiji način ali nikako realizirat

ana@carpe_diem kaže...

jako su dobri! ne znam koji je lipši!

Anonimno kaže...

EKIPA! Vi imate ekipu ;)

Unknown kaže...

Kuul, svaka cast! :D

Marta kaže...

Te quedaron preciosos y es una idea genial.
Besos desde España

Marinica kaže...

Prava mala banda :D

nail crazy kaže...

ajme Tajo, ovo mi je totalno preslatko, rastopit ću se *.*

Villa-loredana kaže...

Sjajni su, a sad još i grudve i eto ekipe za grudva igru. Pozdrav. Loredana.

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...