Translate

subota, 26. veljače 2011.

RUŽNO PAČE

Pin It
Došla je sama, kao siroče s dalekog puta, umorna i prašnjava. Neki su joj zločesti ljudi čak i bokove ozlijedili. Mislila je da joj više nema spasa, da će umrijeti sama i zaboravljena.


Prvo što sam na njoj zamijetila, bile su zamagljene i izgrebane naočale. Htjedoh joj ih počistiti da bolje vidi,a one su se raspale u mojim rukama i razletjele kao padobrančić-sjemenke maslačka. Tupo sam zurila u rastrgan okvir. Tada sam odlučila: "Ideš pod nož!"



Kupila sam joj nove leće, blistave i sjajne, kroz koje joj zjenicu oka mogu vidjeti. Obukla joj staru, ali zato čistu vintage haljinu, malo potamnjelih rubova. Kako bi ju osvježila, dodala sam par ruža.







I sada se moramo rastati...Idi labude moj bijeli i ne okreći se. Ja sam sretna zbog tebe!

30 komentari:

Lenka kaže...

Potpuno romantična priča prepuna nežnosti, kao da si oživljavala neku staru uspavanu ljubav :D.Rezultat je fenomenalan!!!

eda kaže...

Ups, pobjegao mi komentar:((
Idem ispočetka...
Operacija uspjela u potpunosti, sve onako kirurški precizno, bravo za plastičnu kirurgiju:))
Samo, čini mi se da je pri operaciji došlo i do promjene spola, haha, u početku ženski rod pa se ona pretvorila u njega, što bi to bilo?? Na kojem sam bolničkom odjelu, molim lijepo??
Šalim se, šalim se (još me drži, hehe), odličan makeover!!!

Dijana MakeUp kaže...

wow..pa ovo je ispalo savrseno! ko rece da ce umreti zaboravljena i sama? :))
inace,divan ti je blog..
svrati..dijanamakeup.blogspot.com

Dragana Daša kaže...

Kako je lepo!:)

Sandra Z kaže...

Čekaj ... moram prvo ispuhati nos ... šmrc, dirnula si me ovom pričom. Sirota kutija bez naočala! Sve sreća da je tebe našla, ili ti nju, svejedno je, našli ste jedna drugu i priča ima sretan kraj. I ja sam sretna zbog vas dvije.
Pusa :))

Unknown kaže...

ne mogu da verujem kakve price izlecu iz te tvoje pametne glavice, a tek ideje , a iz rucica buketi.ma kakva "jednopotezna", "stoumestupotezna" si ti.Prelepa prica, predivna kutija, a o tvojoj humanosti na spasavanju starih stvari necu govoriti.

Lilly... kaže...

Ajmeeeeee, pa stvarno si joj udahnula novi život! Ne znam kamo ide, ali ono što sigurno mogu reć je da bi bila izvrsna za čuvanje prstenčića! Sve pregledno, sve na svom mjestu! Prva liga, draga! Jubim! (jesi sumnjala?) ;))

Anonimno kaže...

Majko mila kada ti spavaš, kada odmaraš, samo radiš, radiš...???
Uvod na početku kao u nekom krimi filmu, kad ono ljepotica u bijelom,krasna i eleganta.
A sad brzo van iskoristi lijep i sunčani vikend i uživaj,kiss!

Suzana kaže...

Šmrc, i što je dalje bilo? Koji je princ odnio krasoticu u svoj dvorac?

Lastavitza kaže...

Hoću i ja ovo!!! Zašto se rastajete :(
Ovdje bih redala naušnice :D

Je li to ta koju si pomenula u komentaru kod mene? Hvala ti! :*

ina kaže...

izuzetan zahvat. rezultat remek djelo
bravo, pusa

arba kaže...

Ne puštaj tu ljepoticu od sebe!Ne bih je ja dala nikome...prelijepi bijeli labud!

Tatjana kaže...

@Lenka
Vidiš,o tome nisam razmišljala,a stvarno bih trebala...

@Eda
Dakle,Eda...zar i ti sine Brute?

@Biberlee
Aha!

@Sve
Jubim Vas ja!

Sandra kaže...

Divno, divno, eh da sam ja vidjela takvu kutiju, napravila bih isto kao ti- uzela bih ju isti čas! Neka tvoja ponašanja podsjete me na mene:)))

Marta kaže...

¡Cuantos trabajos bonitos! Has hecho un montón de cosas todas preciosas.
Besitos desde España

Villa-loredana kaže...

Predahni malo, ah da predahneš kad piturivaš. Pozdrav. Loredana

Ika Verunica kaže...

Ma bravo lipa moja, udahnula si joj novi život..
Pozdrav.

Tanema kaže...

divna priča, a kutija je prekrasna! estetska operacija je više nego uspjela!

Nena3110 kaže...

Zaista si fenomenalna, stvaraš takve lepote!

Good Ghost kaže...

Pa, koliko vidim pacijent ipak nije umro...he he
Odlično si ti to sredila, bravo
pusa

kaća kaže...

kutija je fenomenalna,a bome i pricica,svaka cast..kissssss!!!!

Anonimno kaže...

Stvarno je prelijepa!!!
Baš šteta što se morate rastati!!!

Jasminka kaže...

Prekrasna kutija. Divan spoj shabby chica i one stroka. A priču da i ne spominjem.Meni je problem i naslov napisati. Pozdrav, Jasminka.

Majto kaže...

Ma znam ja kaj bum napravila! Poslat ću ja na tvoju kućnu adresu jedno svoje staro ružno pače pa ga ti uredi i preuredi, pretvori u labuda... i onda ga vratiš naravno, ha, ha :-))) I već mi je glupo po stoti puta ponavljati, ali čarabno je... i predivno... kao i uvijek draga Tanja!!!

Ankica Vucetić Cepulo kaže...

Prekrasan rad!!!
Blog vam je zanimljiv i s krasnim radovima, zato imate nagradu na mom blogu.
Pozdrav.

Maybe kaže...

ne nam dal mi je boljji rezultat ili popratni tekst?
imaš li svoju trgovinu? ako nemaš, razmmisli o njoj! šteta bi bilo da tvoj rad ne dođe do šire mase!

Vera kaže...

Fenomanalno!!!! Dobro si je sredila, napravila si joj facelifting! :)

Tatjana kaže...

♥ Jubim i Vas! ♥

Nasmijano nebo kaže...

ajme! šmrc!
znaš li ti da ja imam neku tajnu vezu s labudovima? ne znam kakvu, ali imam. stalno ih negdje susrećem.
a ovo pače je stvarno postalo labud. i to moj labud. zadivljena sam.

Tina kaže...

savršeno!

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...