Translate

nedjelja, 28. studenoga 2010.

GIVEAWAY

Pin It
Ususret Božiću, za vas  sam pripremila nešto iz moje „radionice“. Jednu kutiju-pismo u crno-bijeloj kombinaciji i jednu sliku anđela u ljubičastoj varijanti.

Pravila su slijedeća :

  1. Postanite moj sljedbenik, ako još niste
  2. Linkajte ovaj giveaway te me o tome obavijestite ili
  3. Ostavite komentar

Svaka od ovih radnji donosi vam  1 bod. Svaki bod zamjenjuje jednu ceduljicu s vašim imenom koja odlazi u bubanj. Maksimalan broj bodova po osobi je 3.

Da ne duljim više, u nastavku je ono što ću od srca pokloniti onoj ( možda i onom, ali čisto sumnjam) koju ćemo izvući iz bubnja 12.12.2010.g. u 12:00 sati.





39 komentari:

Mare kaže...

ja sam naravno tvoj vjerni sljedbenik,obožavatelj čak:))).....
odmah nakon ovoga idem staviti link na blog:)....
komentar?......ja bih ovo!!!!!(reče ona skromno)..

Sandra Z kaže...

Evo meeeee! Sljedbenica od ranije .... silno bi željela udomiti tvoj originalni one-stroke u svojem domu :)) Pusa ... neka bubanj kaže svoje!

Tincha kaže...

Sljedbenik već jesam.
http://www.facebook.com/album.php?aid=32748&id=157403490966427&saved#!/tinchamade - ovo je moj link na moju FB stranicu gdje sam stavila link na tvoj giveaway, a evo, ostavljam ti i komentar. :))

Goge kaže...

Odavno sam tvoj sljedbenik, ali me nema na popisu. Zašto? Redovito pratim tvoj blog jer zelim nauciti onestrokati, ali ne ide.
I zeljela bih izbliza pogledati tvoj rad :))

Tatjana kaže...

Goge,goge,ima te na popisu!Moraš kliknuti kod sljedbenika "više" pa ćeš se pojaviti!!!

Biljana kaže...

Wow!!!
Sta reci, nego predivan giveaway:)
Draga tvoj sam sljedbenik, a za linkanje moram potraziti pomoc od mare ( kako da to napravim? ona je moj informaticki guru:)
Pusa

Marta kaže...

Muy bonitos los dos trabajos, me gusta mucho como te han quedado.
Besitos desde España

Sanja kaže...

Tvoja sam vjerna sljedbenica i divim se tvom umijeću slikanja tehnikom "one stroke" koju vješto kombiniraš i sa decoupage tehnikom.

Sanja kaže...

Linkam tvoj giveaway :)))

Sanja kaže...

Radovi koje ćeš od srca pokloniti jednoj od nas, su predivni...tko ih ne bi poželio imati!!!

ina kaže...

draga, po mojim dosadašnjim komentarina vidiš da sam zadivljena tvojim radovima, bez obzira kuda otišli moram reći da su preeedivni, pusa

eda kaže...

Naravno da sam tvoj sljedbenik:)))

eda kaže...

Joj, kliknula sam a nisam završila komentar... i da, žarko, žarko želim neku od ovih divota, znam da nisam niti malo skromna ali sam eto iskrena i svim srcem se nadam, nadam, nadam....

Good Ghost kaže...

nagradice su jako lijepe...neka najsretniji pobijedi...puse

Good Ghost kaže...

aha, treća sreća, sorry, sad umjesto 1 ima tri komentara, slobodno ova dva zadnja obrišeš, tnx

Maite - vitoma kaže...

Me encantan tus trabajos.
Bss.

MICE TORBICE kaže...

Jako lijepo od tebe da svoje prekokrasne uratke želiš podjeliti s nama ...
Ja sam zaljubljena u angele!!

Anonimno kaže...

Divni radovi!!!

suzi kaže...

i ja sam zaljubljena u anđele, sve je prekrasno i naravno i ja se prijavljujem i nadam se da ću baš ja biti ta sretnica...baš sam skromna hahahaha, linkam te na fejsu, a sljedbenica već jesam i to vjerna :))))
pusa

jasna kaže...

Čim sam te otkrila, postala sam tvoja vjerna sljedbenica i ispregledala sve što ima u arhivi. A ima stvarno puno lijepih stvari...Ovi anđeli su čarobni.
Veliki pozdrav od Jasne

SmallG kaže...

Weeee! Koji krasan poklon!
Ja ispunila sve tri točke! :)
I čvrsto držim fige da mi se posreći! :)))

LadyA kaže...

Jako mi se sviđa giveaway..meni bi možda više odgovarala ova crna kutija, pa sa veseljem išćekujem da ću ju i osvojiti:)
PUSA

Suzana kaže...

S nadom da još ima mjesta u šeširu pridružujem se utrci za osvajanje radova iz tvoje majstorske radionice. Sljedbenik, čitatelj i štovatelj jesam, zaslužujem drugi bod i jedva čekam izvlačenje. Ideja je izvrsna-malo zabave u hladne dane. Pusa!

arba kaže...

Slučajno sam naletjela ovdje...postala sam sljedbenik prije nego sam naišla na nagradu..pa ako mi se posreći super a ako ne možda neki drugi put. A linkati nemam pojma kako...

Bunch of Girls kaže...

krasni su ti radovi :)

AliceInWonderland kaže...

Hey, bas mi se sviđa tvoj uradak =).

Nasmijano nebo kaže...

linkala sam te :-)

Nasmijano nebo kaže...

a znaš što... baš bih voljela imati jedan tvoj uradak u svojoj blizini, iako mi 12 baš i nije neki sretan broj.. šteta što ne postoji 13.13.

Fantastic hobby kaže...

Divan one stroke! I ja bi nešto s one stroke-om :-)

rockgranny kaže...

Sljedbenik sam već neko vrijeme i uvijek se s veseljem vraćam...

rockgranny kaže...

I ja bih se rado pohvalila tvojim radovim

Villa-loredana kaže...

Draga susjedo s druge grada Pule, blog je prekrasan, giveaway još i bolji. = 1 bod Pozdrav. Loredana.

Villa-loredana kaže...

Tvoj sam sljedbenik čim sam vidjela tvoj prvi komentar kod mene i tvoj link. Pozdrav. Loredana = 2 boda

Villa-loredana kaže...

Napravila kopi and paste na moj blog, navrati i provjeri. Loredana. = 3 boda

Tina kaže...

wow,super giveaway!

Pipi kaže...

Odkidam na crnu kutiju, priznajem. Skoro sam se zaljubila u Marin jastucic i sada ga cuva Sanja, e sad se zaljubih u ovu kutijicu, bas me zivo zanima ko ce je ljubiti. Kisssssssssss i andjeli su preslatki, ali eto ja se zaljubih u crnu kutijicu na prvi pogled.

Linaaa kaže...

Predivna je ova crna kutijica, iz prva sam mislila da je riječ o torbici

pozdrav od Line

eda kaže...

I treći bod je tu, link je u funkciji!!

ANA kaže...

SVAKA ČAST!!!

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...